Enterprise COVID-19 (Coronavirus) FAQs | Enterprise Rent-A-Car

Enterprise COVID-19 (Coronavirus) FAQs

 

 

 

Vállalati információk

Az Enterprise nyitva van?

Igen. Az Enterprise olyan alapvető szolgáltató, amely továbbra is nyitott a kritikus szállítási és személyes mobilitási igények kielégítésére. Elkötelezettek vagyunk és készen állunk segíteni Önnek abban, hogy eljusson oda, ahol lennie kell.

 

Mi az autókölcsönzés folyamata jelenleg?

Az ügyfelek és az alkalmazottak védelme érdekében módosítottuk autókölcsönzési folyamatunkat.A kiszállítást az ország bizonyos helyszíneire kínáljuk. Kérjük, további lehetőségek érdekében vegye fel a kapcsolatot a kölcsönzővel! Függetlenül attól, hogy a járművet a irodánkban veszi fel, vagy kiszállítjuk Önnek, elkötelezettek vagyunk a megfelelő távolság fenntartása mellett az egész folyamat során. Irodánkat megtalálja a Liszt Ferenc Repülőtéren a 2b Terminál érkzési szintjé.

 

Milyen lépésekkel tisztítják a bérelt autókat?

Az Enterprise minden bérelt járművét minden kölcsönzés között alaposan megtisztítják, és Complete Clean Pledge-el látják el. Ez magában foglalja a mosást, a porszívózást, az általános törlést és a fertőtlenítést olyan fertőtlenítőszerrel, amely megfelel a vezető egészségügyi hatóság követelményeinek, különös tekintettel a legtöbbet érintett területekre.  

 

Hogyan működik a kölcsönzött autó leadása  a Coronavirus járvány idején??

Ha jelenleg autót bérel nálunk, az irodánk írásban tájékoztatja a jármű visszaszolgáltatásának lehetőségeivel kapcsolatban.  Ha további kérdése van, vagy további információt szeretne, hívja a 0036 1770 7070 telefonszámot.  

 

Módosíthatom, meghosszabbíthatom vagy lemondhatom a foglalásomat? 

Weboldalunkon keresztül módosíthatja vagy törölheti foglalását. Kiterjesztettük a meglévő díjmentes lemondási szabályzatunkat, melyek az előre kifizetett, saját honlapon történő foglalásokra is vonatkoznak . Foglalásának meghosszabbítása érdekében hívhatja irodánkat  a 0036 1770 7070 számon.